در حال بارگذاری ...
یاسر محمودی از نتیجه دیدار مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی با گروه‌های استقرار مازندران خبر داد

28 نمایش نامه نویسندگان مازندرانی آماده انتشار است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران اعلام کرد : با اتمام مهلت فراخوان چاپ نمایش نامه نویسندگان مازندرانی متون های ارسالی به دفتر انجمن نمایش مازندران پس از بررسی های لازم و طبقه بندی جهت بازخوانی و اخذ مجوز های لازم به مرکز هنرهای نمایشی ارسال شده است .

یاسر محمودی برنتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در گفت و گو با  خبرنگار ایران تئاتر  مازندران عنوان کرد : طی دیدار مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی با گروه‌های استقرار مازندران در نشست هم افزایی در مجتمع فرهنگی و هنری دیدی که خرداد ماه سال جاری در شهرستان نور برگزار شد، قادر آشنا در خصوص اهمیت خلق نمایش نامه و نمایش نامه نویسان کشور سخن گفت و با اشاره به سه مدل طرح حمایتی در عرصه نمایش نامه‌نویسی اعم از  قلم روشن ، نقد صوت و راه روشن، تصریح کرد که نویسندگان صاحب قلم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی آثار خود را ارائه دهند ، طی این نکات فراخوان چاپ کتاب نمایش نویسان مازندرانی منتشر شد .

محمودی برنتی عنوان داشت: حدود 28 نمایش نامه اثر نویسندگان بومی با تکیه بر دانش و تجربه و شرایط موجود بر اقلیم مازندران و کشور در ژانر های متفاوت با آگاهی از قلم روشن ، نقد صوت و راه روشن به نگارش در آمده که با رویکردی جدید در عرصه نمایش میتوان این آثار را فاخر و دارای اعتبار دانست .

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران با ذکر این نکته عنوان داشت: آثار رسیده به دفتر هنرهای نمایشی طی چند جلسه بررسی مورد بازخوانی و طبقه بندی بر اساس موضوعی و همچنین تکمیل اطلاعات کامل و جامع نویسندگان و هماهنگی های به عمل آمده به مرکز هنرهای نمایشی ارسال شده است .

یاسر محمودی برنتی افزود: بعد از بازخوانی متون ارسالی و بازخوانی توسط مرکز هنرهای نمایشی به محض اخذ مجوز های لازم جهت چاپ آماده خواهد شد که پس از چاپ نمایش نامه ها به دفتر انجمن نمایش مازندران ارسال خواهد شد و در اختیار نویسندگان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سیدحسین ساداتی: حمایت از نمایش‌های کمدی، یک برد فرهنگی است
در گفت‌وگو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سیدحسین ساداتی: حمایت از نمایش‌های کمدی، یک برد فرهنگی است

سیدحسین ساداتی، داور دومین طنزواره استانی میرما با بیان اینکه در شرایط کنونی مخاطب به آثار کمدی بیشتر از دیگر ژانرها علاقه‌مند است و این گونه نمایشی می‌تواند سالن‌های را پر کند، حمایت از این نوع آثار را یک برد فرهنگی دانست.

|

در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی
در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی

فعالان تئاتر خیابانی مازندران، در نامه‌ای به شهرام نوشیر، از تغییرات و تحولات اساسی در کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی و افزوده شدن بخش تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر استان‌ها، تشکر و تقدیر کردند.

|

نظرات کاربران